yessieshotstuff

Halloween!

Kategori: Allmänt

Hej mina kära fans! Efter ett uppehåll på lite över 2år så väljer jag nu att komma igång med bloggandet igen.

Även i år valde vi att fira halloween med pompa och ståt, och i år höll vi hus på Lilla Restaurangen i Olskroken och vi hade det super! Tack alla som dök upp och gjorde kvällen helt lyckad! Jag och några få fler valde att gå vidare och då blev det Lilla London och senare Valand. Dock blev jag lite ledsen på Valand då jag trodde jag tappat bort mina röda äsklingsskor, men blev blev överlycklig igår när jag fick reda på att en kompis tog hand om dem åt mig. Tusen tack!

Min utstyrsel var inte den bästa i år men jag fick inte tag på rekvisitan jag behövde i tid och nästa år måste jag börja tidigare med planeringen. Så säger jag varje gång men väntar alltid till sista sekund ändå... Oh well! Hoppas ni har haft en fin helg allihopa, hörs snart igen.

Cha cha BLOGGEN!
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi förtjänade faktisk inte att må så dåligt när vi hade så kul!

 
 
Kommentera inlägget här: