yessieshotstuff

Resfeber?

Kategori: Allmänt, Resor

Vet inte varför men jag lyckas alltid vänta till sista sekund med att packa. På onsdag bär det av mot Asien och jag har 12-timmars jobbpass månd o tisd...så jag har inte tid med nått. Ändå sitter jag här och skriver istället för att gå och lägga mig eller packa som jag borde.
 
Den här resan kommer bli allt annat än tråkig med tanke på att det inte är mycket som är säkert eller bokat osv. Ett riktigt äventyr, och Filippinerna...jaa vi får väl se hur det blir med tyfonen. Hoppas inte befolkningen drabbas för hårt.. det verkar ju iaf inte bli lika illa som förra årets. 
Jag ska försöka uppdatera från resan så ofta jag kan men jag kommer nog inte ha tillgång till dator varje dag så ni får ha lite tålamod!
 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 
Kommentera inlägget här: